FTP - Filezilla bilgileri ve ftp erişim sorunu

Ftp bilgilerinin öğrenilmesi ve değiştirilmesini diğer makalelerde ele almıştık. Şimdi bilgileriniz doğru olmasına rağmen erişim yapamamanızın sebepleri ve çözümleri üzerinde duracağız:

*İlk öncelikle plesk panel kullanıcısıysanız lütfen ftp hesabınızın olduğunu Ve ayarlarının doğruluğunu kontrol ediniz. Unutmayınız ki hizmeti yeni aldığınızda plesk panelde ftp hesabı bulunmaz, kendiniz oluşturmanız gerekir.
Tüm paneller ve panelsiz kullanımlar için geçerli olan durumlar:
  • Normalde mevcut giriş bilgileriyle bağlantı sağlıyordunuz ancak artık sağlıyamıyormusunuz? Dahası sunucuya bağlanamıyormusunuz? Ip adresiniz blocklanmış olabilir modeminizi kapatıp yeniden açarak yeni ip adresi alırsınız ve sorununuz çözülür. Eğer statik ip sahibiyseniz 15 dk bekledikten sonra block kalkacaktır, tekrar giriş denemesi yapabilirsiniz. Bu sorun genelde üst üste panel, ftp ve mail hesaplarına hatalı girişlerden kaynaklanır.
  • Şifreniz doğru ama parola doğrulama kısmında hata alıyorsanız şifrenizi en fazla 12 karakter ile sadece harf ve rakamlardan oluşacak şekilde değiştiriniz.
  • Sunucu kısmında site adresinizi belirttiniz ancak bağlantı sağlanamıyorsa sitenizin ip adresiyle bağlantı sağlayınız, aynı şekmilde tam terside geçerlidir. Ip adresini into dns den öğrenebilirsiniz, kullandığınız ns adreslerinin ip'lerinden biri olabilir veya www karşılığındaki ip adresini kullanabilirsiniz.
  • "SSL TLS Bağlantısında sorun" Bu genelde güvenli bağlantı sağlanamadı şeklinde görünür. Bağlantı logunda ssl ve tls sonrasında bir hata görüyorsanız bundan kaynaklıdır. Bağlantı sağlamak için FTP programınızın şifreli bağlantı zorunluluğunu kapatmanızı öneririz. File zilla da "Site Yöneticisi" 'nden sitenizi ekleyerek Şifreleme kısmını Yalnız düz ftp olarak seçiniz.
  • ftp erişimi, filezilla ile ftp bağlanma
  • 0 Bu dökümanı faydalı bulan kullanıcılar:
Bu cevap yeterince yardımcı oldu mu?

Related Articles

TC doğru değil uyarısı

Sitemize kayıt olurken yasalar gereği kimliğinizi doğrulamamız gerekiyor. Kimliğinizi doğrularken...

Whm cPanel Şifresi ve Bilgileri

Müşteri panelinizden hizmetlerinizin listelendiği bölüme gelin ve hizmetinizin sağ tarafındaki...

Ödemeyi yaptım ancak hosting - panel bilgileri gelmedi

Hizmetiniz müşteri panelinizde aktif olarak görünüyorsa, bilgiler mail adresinize gönderilmiştir....

Kredi kartıyla yaptığım ödeme görünmüyor

Banka yoğunluğuna göre doğrulama dönüşü zaman alabilmektedir. Bu yüzden ödemenizi yaptıktan sonra...

DNS ne zaman yönlenir?

Ödemesi yapılmış ve sistemde faturası ödenmiş olarak onaylanmış tüm domainler otomatik olarak...